Mime Jr.

Statystyki podstawowe

HP: 20
Attack: 25
Defense: 45
Sp. Atk: 70
Sp. Def: 90
Speed: 60

Nazwa: Mime Jr. (Manene)

Klasyfikacja: Pokémon Mim

Dex Nr: #364

Typ: Psychiczny/Baśniowy

Wysokość: 0,6m

Waga: 13kg

Catch Rate: 145 (28.7%)

Otrzymywane obrażenia:

NormalIC.gif x1 BugIC.gif x1 ElectricIC.gif x1
FightingIC.gif x0,25 GhostIC.gif x2 PsychicIC.gif x0,5
FlyingIC.gif x1 SteelIC.gif x2 IceIC.gif x1
PoisonIC.gif x2 FireIC.gif x1 DragonIC.gif x0
GroundIC.gif x1 WaterIC.gif x1 DarkIC.gif x1
RockIC.gif x1 GrassIC.gif x1 FairyIC.gif x1

Mime Jr. to jeden z najbardziej uroczych pokemonów, wprowadzonych w 4 generacji jako baby pokemon. Wygląda jak mała laleczka, starająca się naśladować ruchy trenera lub pokemonów dookoła, często doprowadzając ich do rozpływania się z rozkoszy. Jego czapeczka przypomina czapkę-skarpetkę krasnoludków.

Wpisy z Pokedeksu:

Naśladuje każdego, kogo widzi, lecz wyjątkową uwagę przykłąda do naśladowania wdzięcznych ruchów Mr. Rime’a.

Szuka Mr. Rime’a, który dobrze tańczy i dokładnie kopiuje jego ruchy, udając jego ucznia.

Ewolucja w Galar:

Mime Jr.

Nabicie poziomu, gdy zna ruch Mimic

Mr. Mime

Lv. 42

Mr. Rime

Ewolucja w Kanto i innych regionach:

Mime Jr.

Nabicie poziomu, gdy zna ruch Mimic

Mr. Mime

Ten pokemon nie posiada formy Gigantamax.


Max Moves:

Atak Opis
Max Lightning Elektryczny typ ataku pokemonów Dynamax. Przywołuje Elektryczny Teren (Electric Terrain) na 5 tur.
Max Strike Normalny typ ataku pokemonów Dynamax. Obniża statystykę szybkości (speed) celu.
Max Knuckle Walczący typ ataku pokemonów Dynamax. Podwyższa statystykę ataku (attack) sojuszniczych pokemonów.
Max Phantasm Duchowy typ ataku pokemonów Dynamax. Obniża statystykę obrony (defense) celu.
Max Hailstorm
Lodowy typ ataku pokemonów Dynamax. Przywołuje gradobicie (Hailstorm) na 5 tur.
Max Starfall Baśniowy typ ataku pokemonów Dynamax. Przywołuje Mglisty Teren (Misty Terrain) na 5 tur.
Max Darkness Mroczny typ ataku pokemonów Dynamax. Obniża statystykę specjalnej obrony (special defense) celu.
Max Overgrowth Trawiasty typ ataku pokemonów Dynamax. Przywołuje Trawiasty Teren (Grassy Terrain) na 5 tur.
Max Mindstorm
Psychiczny typ ataku pokemonów Dynamax. Przywołuje Psychiczny Teren (Psychic Terrain) na 5 tur.
Max Guard Pokemon chroni się przed wszystkimi atakami. Użyty pod rząd ma mniejszą szansę na zadziałanie.

Soundproof: Zapewnia Dźwiękoszczelność, czyli całkowitą ochronę od ataków dźwiękowych.

Filter: Redukuje obrażenia od ataków superefektywnych.

Technician (HA): Wzmacnia słabsze ruchy.

Lokalizacja:

Sword/Shield:

Rolling Fields (Wanderer)

Bridge Field, Hammerlocke Hills, Lake of Outrage, Motostoke Riverbank, Stony Wilderness (Max Raid Battle)

Crown Tundra:

Slippery Slope, Frostpoint Field, Giant’s Bed, Old Cemetery, Snowslide Slope, Giant’s Foot, Frigid Sea, Three-Point Pass, Ballimere Lake

  • Mime Jr. jest jedynym pokemonem z Catch Rate na poziomie 145.
  • Jeżeli gracz posiadał Mime’a Jr. w pokoju Copycat w grze Pokemon Heart Gold/ Soul Silver, Mime Jr. naśladował każdy ruch gracza.
  • Mime Jr. ma najniższe HP ze wszystkich pokemonów z typem psychiczno-baśniowym.
  • Bazowany jest na dziecku i mimie, ponadto ma elementy wyglądu podobne do klauna (np. duży nos). Jego typ baśniowy może być nawiązaniem do wyglądu zbliżonego do krasnoludków czy gnomów, postaci z baśni i bajek. Może też przypominać lalkę lub pacynkę, co nawiązuje do tsukumogami, duchów z folkloru japońskiego, które nawiedzały takie przedmioty.
  • Nazwa “Mime Jr.” pochodzi od słowa mime (mim) oraz przyrosta Jr., oznaczającego juniora, czyli osobę młodszą.

Mime Jr. na serebii: [link]

Mime Jr. na bulbapedii: [link]

Learnset: [link]